Clubhuis voorzien van zonnepanelen

Zaterdag 18 februari heeft firma Soest samen met firma Vvalo en vrijwilligers van de Scouting Prins Hendrikgroep, zonnepanelen geplaatst op het dak van het clubhuis van de Scouting Prins Hendrikgroep in Hoek van Holland.

Er zijn in totaal 40 zonnepanelen geplaatst op het dak van het clubhuis, goed voor een jaaropbrengst van ca. 15.000 kWh. Met deze zonnepanelen wordt de verlichting van het clubhuis, de keuken, en alle apparatuur van elektriciteit voorzien.

De zonnepanelen konden geplaatst worden door een gullle gift van firma Heembouw en een anonieme geldschieter.

Heel veel dank namens alle scouts en vrijwilligers dat jullie dit mogelijk konden maken!

Clubhuis voorzien van zonnepanelen
Clubhuis voorzien van zonnepanelen Clubhuis voorzien van zonnepanelen Clubhuis voorzien van zonnepanelen

Reactie toevoegen