augustus 2016

Afgelopen maandag zijn de scholen weer begonnen en zit dus (helaas) de zomervakantie er weer op. We hopen dat jullie een leuke zomervakantie hebben gehad.

Aanstaande zaterdag wordt het nieuwe seizoen (2016 - 2017) geopend waarbij de oudste kinderen overvliegen naar hun nieuwe speltak. Deze gezamelijke opkomst zal duren van 13:30 uur tot 16:30 uur, waarbij we na de opening de eerste 2 uur een spel zullen doen met alle speltakken.

Het overvliegen zal dit jaar plaatsvinden op ons terrein en zal rond 15:30 uur starten. Wat we gaan doen, houden we nu nog geheim, maar dat zie je dan vanzelf. Alle ouders/verzorgers van de jeugdleden die overvliegen zijn van harte welkom op te komen kijken.

Voor iedereen geldt natuurlijk dat je die dag in je polo met das van je huidige speltak naar de scouting komt. Ook is het voor de overvliegers handig om een setje droge/schone kleding en een handdoek mee te nemen.

We hopen jullie allemaal te zien tijdens de opening van ons nieuwe seizoen!