Kamp 2011

Van 2 t/m 9 juli 2011 was de Scouting Prins Hendrikgroep op kamp in Soest. Het thema van dit jaar was 1001 Nacht.

Soest is een stad in de provincie Utrecht met ongeveer 45.000 inwoners en is rijk aan duinen, bossen, heide en weilanden.

't Fuchshuis
Opvallend clubhuis met grasbedekt dak

Het kampterrein waar we dit jaar van gebruik hebben gemaakt is van Scoutinggroep Hopman Mosselman Groep en ligt in het zuiden van Soest en aan de Langer Duinen (wat onderdeel is van de Soester Duinen). Het terrein bestaat uit 2 clubhuizen en een groot terrein daaromheen. Binnen slapen de binnenspeltakken (bevers, welpen en kabouters) en buiten op het veld de buitenspeltakken (junior scouts, senior scouts en sherows).

Hieronder kunt u alle logboekverslagen teruglezen en een selectie van foto's bekijken die zijn gemaakt tijdens het kamp.