juli 2011

Wereld Jamboree 2011Woensdag is het dan zover, dan vindt de Wereld Jamboree 2011 plaats in Rinkaby, Zweden. Dit is het grootste Scoutingevenement ter wereld wat elke 4 jaar ergens wordt gehouden. Duizenden scouts van verschillende nationaliteiten komen dan samen en beleven gezamenlijk avonturen.

In totaal worden er rond de 38.000 deelnemers verwacht, waarvan uit Nederland 1200 tot 1500 deelnemers. Van de Prins Hendrikgroep gaan er 2 Senior Scouts mee: Else en Emma. Alle Nederlandse deelnemers zijn ingedeeld in troepen. Else en Emma horen bij de Boterwafels.

Het zomerkamp van dit jaar in Soest zit er helaas weer op. Het was een geslaagde week waar we tevreden op terug kunnen kijken.

De logboekverslagen en foto's kan je terugkijken op de speciale kampwebsite. Binnenkort worden de foto's ook op de website geplaatst bij alle andere foto's en worden de logboeken ook overgezet.

We wensen iedereen een goede zomervakantie toe en tot het opening van het nieuwe seizoen op 20 augustus met het overvliegen.