december 2013

Oliebollenactie 2013Vandaag, op oudejaarsdag, heeft de Scouting Prins Hendrikgroep op het Brinkplein de jaarlijkse oliebollenactie afgesloten met de losse verkoop van oliebollen en appelbeignets. Degene die tijdens de voorverkoop bij de jeugdleden oliebollen hadden gekocht, konden deze vandaag tussen 09:00 uur en 15:00 uur afhalen bij ons kraampje op het Brinkplein. Net als vorig jaar (voor het eerst) konden bedrijven via de website oliebollen en appelbeignets bestellen en deze werden dan door ons op 30 of 31 december bezorgd.

Dit jaar zijn er ongeveer 4.600 oliebollen en 712 appelbeignets verkocht. De opbrengst van deze actie gaat naar de groep en dit kunnen we hard gebruiken voor het bouwen van lokalen op de zolderverdieping.

Wederom veel dank aan Bakkerij Vreugenhil uit Maasdijk voor het bakken van de overheerlijke oliebollen en appelbeignets!

De leden, leiding en bestuur van de Scouting Prins Hendrikgroep
wenst iedereen een scoutingachtig 2014 toe!

Scouting LoterijAfgelopen september en oktober heeft de Scouting Prins Hendrikgroep meegedaan aan de Nationale Scouting Loterij 2013. De winnende lotnummers zijn vandaag door Scouting Nederland getrokken. Heeft u een lot of meerdere loten gekocht bij een jeugdlid? Bekijk dan hier de uitslag. Heeft u wat gewonnen? Lees dan de achterkant van het lot hoe u uw prijs kan bemachtigen.

Van de opbrengst gaat van de € 2,50 per lot € 1,50 naar de groep.

We danken u hartelijk voor uw steun! Volgend jaar is er weer een Scouting Loterij.

Logo Bakkerij Jan Vreugdenhil

Sinds een aantal jaar verkoopt de Scouting Prins Hendrik Groep uit Hoek van Holland met oud en nieuw, oliebollen aan particulieren. Sinds vorig jaar benaderen wij naast particulieren ook bedrijven voor onze oliebollenactie. Hierop kregen wij vorig jaar veel positieve reacties, en daarom willen we het dit jaar groter gaan aanpakken.

Het is helaas niet meer mogelijk om via internet te bestellen. Wij staan op 31 december van 10:00 uur tot 16:00 uur op het Brinkplein waar het nog mogelijk is om oliebollen te kopen.