juni 2005

In de nacht van zaterdag 18 op zondag 19 juni 2005 heeft er in het clubhuis Feronia (het rechter-gebouw) een grote brand gewoed. De brand onstond waarschijnlijk zo rond half 3, en om kwart voor 3 stond de brandweer met man en macht te blussen. Helaas konden die niet voorkomen dat het hele clubhuis binnen de kortste keren tot aan de grond toe was afgebrand. De brandweer kon gelukkig wel voorkomen dat het vuur oversloeg op het linkergebouw, die nu alleen wat water en roetschade heeft. Of de brand is aangestoken kan de brandweer nog niet zeggen, maar de kans is zeer groot. De schade ligt waarschijnlijk zeer hoog, mede omdat er in dat clubhuis de opslag was van al de tenten en andere belangrijke materialen.