maart 2013

Jantje BetonDeze week is het collecteweek voor Jantje Beton. Deze zet zich in voor meer en betere buitenspeelplaatsen voor kinderen. De Prins Hendrikgroep doet samen met Harmonievereniging Rotterdam aan Zee Hoek van Holland aan.

Alle speltakken van de Prins Hendrikgroep zullen tijdens hun opkomst deze week gaan collecteren in de wijken rondom ons clubhuis. Hieronder een tijdschema wanneer de speltakken gaan lopen:

• Sherows: woensdag 6 maart van 19:30 uur tot 21:30 uur;
  • Boy Scouts: vrijdag 8 maart van 19:00 uur tot 21:00 uur;
  • Girl Scouts: vrijdag 8 maart van 19:00 uur tot 21:00 uur;
  • Stam: vrijdag 8 maart van 20:00 uur tot 22:00 uur;
  • Bevers: zaterdag 9 maart van 09:30 uur tot 11:30 uur;
  • Welpen: zaterdag 9 maart van 09:30 uur tot 11:30 uur;
  • Kabouters: zaterdag 9 maart van 14:00 uur tot 16:00 uur.

Van de opbrengst die de groep binnenhaalt, mogen we de helft zelf besteden. Wij hopen op uw bijdrage te kunnen rekenen.

Update: De groep heeft € 798,32 bij elkaar gehaald. Iedereen bedankt voor zijn/haar inzet!

Dit jaar doet de Scouting Prins Hendrikgroep mee aan de Rabobank Clubkas CampagneRabobank Clubkas Campagne welke wordt georganiseerd door Scouting Westland.

Bij de Rabobank Clubkas Campagne bepalen de leden van Rabobank Westland via deze website welke verenigingen en stichtingen een sponsorbedrag van ons ontvangen. Hiervoor krijgt ieder lid vijf stemmen. U mag maximaal twee stemmen uitbrengen op dezelfde club. Een voorbeeld: uw (klein)dochter/zoon is lid van Scouting Hoek van Holland en uw (klein)zoon/dochter doet fanatiek aan voetbal. Dan geeft u beide clubs twee stemmen. De overgebleven stem geeft u aan een andere vereniging of stichting die volgens u wel een sponsorbijdrage kan gebruiken.

Er kan gestemd worden op deze website van 4 t/m 17 maart. Doe mee en steun de Scouting Prins Hendrikgroep!

Namens alle kinderen, leiding en bestuur alvast bedankt.