december 2009

http://www.psp-designs.net/psp8/Les%2014/Animation1kerstboom.gifMorgen is de laatste opkomst van 2009 en de opkomst voor kerst, dus houden we een kerstopkomst. Dit jaar gaan we het iets anders organiseren als voorgaande jaren.

Vanaf 16:00 uur zijn de bevers, welpen en de kabouters van harte welkom. Deze worden verdeeld in groepjes en die gaan 3 spellen en 2 knutselspellen doen. Dit zijn de kersthindernisbaan, sjoelen, rendierstaartentikkertje, cd'tjes en fotolijstjes versieren.
Om 18:00 uur komen ook de junior en senior scouts en gaan we met z'n allen eten. Dit wordt gemaakt door de sherows onder begeleiding van onze kok Piet.
Nadat we gegeten hebben is het afgelopen voor de bevers, welpen en kabouters. De junior en senior scouts en de sherows gaan zich omkleden en optutten voor het gala dat rond 20:30 uur gaat beginnen. Dit duurt tot uiterlijk 22:30 uur voor de scouts. De sherows mogen langer blijven.

De Scouting Prins Hendrikgroep wenst u Prettige Kerstdagen toe en een gelukkig 2010!