december 2006

Gisteren heeft de Scouting Prins Hendrikgroep met succes oliebollen verkocht op het Brinkplein. Dit is om geld in te zamelen voor ons nieuwe clubhuis die er waarschijnlijk over een jaar staat.
Mede door het goede weer kwamen er veel mensen af op onze kraam en het ging zelfs zo goed dat er een aantal keer extra oliebollen moesten worden gehaald om iedereen tevreden te stellen.

Zaterdag 2 december hadden de bevers, welpen en kabouters een gezamelijke Sinterklaas-opkomst.

De foto's zijn HIER te bekijken.

De foto's van het kabouterweekend in Rozenburg staan online.

Bekijk ze HIER.

De foto's van de trail 2006, waaraan de scouts van onze groep hebben meegedaan, staan online!

Klik HIER voor de foto's.

De trekking van de Scoutingloterij is een aantal dagen geleden gebeurd. De winnende lotnummers kunt u hier bekijken. Geen prijs? In 2007 zal er weer een Scoutingloterij zijn en de Prins Hendrikgroep zal hier weer aan meedoen.

Op de dag dat Sinterklaas eindelijk weer aankwam in de haven van Hoek van Holland, zijn de bevers, welpen en kabouters 's ochtends naar de Jeroen's Jeugdshow geweest in de Hoekstee. De foto's hiervan zijn HIER te bekijken.