mei 2014

Nationale ScoutingloterijOngeveer twee weken geleden is de Scouting Prins Hendrikgroep gestart met de Nationale Scoutingloterij. Dit is een actie georganiseerd door Scouting Nederland waarbij leden langs de deur gaan om loten te verkopen. Een lot kost € 2,50 waarvan € 1,50 naar de groep gaat en het andere deel naar Scouting Nederland en het Scouting Nederland Fonds. De hoofdprijs is een auto.

Met de opbrengst van deze actie kunnen we in de toekomst de zolderverdieping verder afbouwen. Daarnaast willen we met een deel van de opbrengst een (officiële) blouse aanschaffen.

Deze actie loopt tot de laatste opkomst eind juni. De uitslag wordt bekend gemaakt op 9 december 2014.

Bij voorbaat onze hartelijke dank voor uw inzet en medewerking namens alle leden van de Scouting Prins Hendrikgroep.