Kamp 2014

Van zaterdag 19 t/m zaterdag 26 juli 2014 gaat de Scouting Prins Hendrikgroep op zomerkamp naar Mierlo. Het algemene thema van dit jaar is De Middeleeuwen. De speltakken hebben ieder een eigen thema hierbinnen bedacht.

Mierlo is een dorp in gemeente Geldrop-Mierlo, die in 2004 is ontstaan als fusie tussen de gemeente Geldrop en Mierlo, en ligt in het oosten van Noord-Brabant tussen Geldrop en Helmond. Het dorp telt ongeveer 10.000 inwoners.

'De Sprinkhorst'
De Sprinkhorst

Het kampterrein waar we dit jaar gebruik van maken is van Scouting Mierlo en bestaat uit de blokhut De Sprinkhorst. Hier verblijven de binnenspeltakken (bevers, welpen en kabouters), kookstaf en andere stafleden. Verder zijn er twee grote speelvelden, een vijver (die als goed is droog ligt), een mooie kampvuurplaats en een speelbos.

'Het terrein'
Het terrein

De buitenspeltakken (boy scouts, girl scouts en sherows) zetten hun kampement op op een van deze velden.

'Het terrein (andere kant)'
Het terrein (andere kant)

Tijdens het kamp zullen de speltakken en staf vooral gebruik maken van Twitter. U kunt deze rechts van deze pagina volgen.

Het is ook mogelijk een email te sturen naar het kamp. Dit kan via dit formulier. Helaas kunnen we uw bericht niet beantwoorden. Op de ouderwetse manier (via de post) kan ook. Het adres van het clubhuis is:
De Sprinkhorst
Aardborstweg 13