februari 2019

De jeugdleden van de Scouting Prins Hendrikgroep collecteren deze week en volgende week, samen met Muziekvereniging Rotterdam aan Zee, voor Jantje Beton.

Jantje Beton komt op voor het recht van alle kinderen in Nederland om dagelijks vrij en avontuurlijk buitenspelen en bewegen mogelijk te maken. Met de helft van de opbrengst van de collecte realiseert Jantje Beton samen met kinderen, gemeenten en andere betrokkenen speelbuurten en speelplekken. De andere helft mag de groep zelf besteden.

Alle speltakken zullen tijdens hun opkomst deze week of volgende week gaan collecteren in de wijken rondom ons clubhuis. Wij hopen op uw steun!

Heeft u de collecte gemist? Ga naar www.jantjebeton.nl/niet-thuis en doneer online.

Jantje Beton