Oliebollenactie 2023 bedrijven: bestel nu!

Bakkerij Vreugdenhil Al vele jaren verkoopt de Scouting Prins Hendrikgroep uit Hoek van Holland met oud en nieuw oliebollen en appelbeignets aan particulieren via de voorverkoop en op oudejaarsdag op het Brinkplein. Voor bedrijven is het ook mogelijk oliebollen en appelbeignets bij ons te bestellen. Deze zullen dan bij u bezorgd worden.

Naar het bestelformulier

Veel bedrijven in de buurt van Hoek van Holland hebben een e-mail gehad, waarin wij informatie geven over de oliebollenactie en hoe deze heerlijke oliebollen en appelbeignets besteld kunnen worden. De oliebollen en appelbeignets zullen gebakken worden door Bakkerij Vreugdenhil uit Maasdijk. Kortom: vertrouwde topkwaliteit en smaak gegarandeerd!

De leden van onze vereniging komen de oliebollen persoonlijk bij uw bedrijf op vrijdag 29 december of zaterdag 30 december, of op een andere locatie, bezorgen.

De verkoopprijs bedraagt:

• Per 10 oliebollen: € 11,50 (worden alleen per 10 verkocht)
  • Per appelbeignet: € 2,25 (worden per stuk verkocht)

OliebollenDe oliebollen worden gratis bij u bedrijf bezorgd! De oliebollen en appelbeignets kunnen besteld worden via het onderstaande bestelformulier:

www.scoutinghoekvanholland.nl/oliebollen

Hierop kunt u ook aangeven op welk tijdstip u de oliebollen wilt ontvangen. Bestellingen kunnen t/m dinsdag 26 december geplaatst worden. Vlak voor de levering ontvangt u digitaal een factuur.

Bestel uw oliebollen en appelbeignets voor uw bedrijf dit jaar via de Scouting Prins Hendrikgroep en steun hiermee onze vereniging!

Onze dank is groot!

Heeft u nog vragen? Dan kunt u deze e-mailen naar oliebollen@scoutinghoekvanholland.nl.

Let op: dit jaar staan we op zaterdag 30 december op het Brinkplein.