december 2011

OliebollenSinterklaas is het land weer uit en we maken ons op voor kerst en "oud en nieuw". Het is weer tijd voor de traditionele Oliebollenactie van de Scouting Prins Hendrikgroep. Ook dit jaar hebben we Bakkerij Jan Vreugdenhil uit Maasdijk bereid gevonden om de oliebollen vers voor ons te bakken, dus de kwaliteit is gegarandeerd!

Van woensdag 7 t/m zaterdag 24 december kunnen de kinderen met hun bestelformulier langs de deuren om oliebollen te verkopen. Er is keuze tussen 5 oliebollen voor € 3,70 en 10 oliebollen voor € 7,00. Na betaling ontvangt u een tegoedbon van de scout en met deze tegoedbon kunt u op 31 december tussen 09:00 en 15:00 uur de oliebollen ophalen bij de stand op het Brinkplein.

Scouting LoterijAfgelopen september en oktober heeft de Scouting Prins Hendrikgroep meegedaan aan de Nationale Scouting Loterij 2011. De winnende lotnummers zijn vandaag door Scouting Nederland getrokken. Heb je ook een lot gekocht? Kijk dan hier voor de uitslag. Heb je wat gewonnen? Lees dan de achterkant van het lot hoe je je prijs kan bemachtigen.

Van de opbrengst gaat van de € 2,50 per lot € 1,50 naar de groep.

We danken u voor uw steun! Volgend jaar zullen we weer meedoen.