januari 2019

Beste Gasten en leden namens het groepsbestuur heet ik u allen van harte welkom, Ik ben Trienke de Jong, vanaf juni 2017 betrokken bij Scouting Hoek van Holland voorzitter van het Groepsbestuur en de Groepsraad.

Laat ik beginnen met de jubilarissen van dit jaar te feliciteren met hun jubileum.

• 25 jaar: dit jaar zijn Barrow Weeland en Dennis de Jonge
    zij hebben tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst van 2018 een bij dit jubilaris passende dasring ontvangen ( ja heel op dit keer)
  • Joris en Daan jullie zijn 12,5 jaar lid

Een vereniging waarbij jong en oud het gedachtegoed van de scouting uitdragen en met elkaar beleven.
Vanaf de jongste groepen, Bevers, Welpen en Kabouter wordt er spelende wijs geleerd elkaar te helpen en respect te hebben voor ander en de natuur.
Waarbij het behalen van resultaten niet alleen gericht is op het behalen van het persoonlijk resultaat maar ook die van de groep.
Zo leer je om te gaan met verschillende persoonlijkheden, en ervaren dat niet iedereen het zelfde denkt en doet zoals jij. En leer jezelf beter kennen en je grenzen te overwinnen. Lees verder