oktober 2012

JOTA-JOTI 2012Dit weekend wordt voor de 55e keer de JOTA en voor de 16e keer de JOTI gehouden waar scouts van over de hele wereld met elkaar in contact kunnen komen. JOTA staat voor Jamboree On The Air en gebeurd dus door de lucht en JOTI staat voor Jamboree On The Internet en gebeurd via het internet via chatten of een webcam.

De groep doet dit jaar alleen mee met de JOTI op zaterdag waarbij de boy scouts, girl scouts en sherows gebruik kunnen maken van de computers om te chatten. Vanaf 13:00 uur zijn de boy scouts welkom, daarna om 14:30 uur de girl scouts en als laatste de sherows om 16:00 uur.

Helaas is er wegens de weinig animo uit de groep 's avonds geen mogelijkheid voor de stam en leiding/bestuur.

Wil je meedoen aan de JOTI vanaf je eigen computer? Dat kan, lees dit dan door.