Kamp 2008

Van 19 t/m 26 juli 2008 was de Scouting Prins Hendrikgroep op kamp in Maarn. Het thema wat we deze week hebben gehad is Chaos in het Sprookjesbos.

Maarn is een dorp gelegen in de gemeente Utrechtse Heuvelrug, waar Amerongen, Doorn, Driebergen-Rijsenburg en Leersum ook deel van uitmaken. Het dorp is gelegen in een bosrijke omgeving.

De Verrassing
Ridder Fulco Burcht

Het terrein waar we dit jaar kamperen is het terrein van de Scouting Maarn-Maarsbergen. Het is een terrein van 2 hectare groot met 2 clubhuizen, die op enige loopafstand van elkaar staan.

Tijdens het zomerkamp is de website elke dag geupdate met foto's en logboekverslagen van speltakken. De foto's zijn geplaatst op deze pagina.

Het lezen van email ging dit jaar alleen niet goed. Volgend jaar gaat er een printer mee.