september 2019

Rabo ClubsupportOok dit jaar doet de Scouting Prins Hendrikgroep weer mee met Rabo ClubSupport (voorheen Rabobank Clubkas Campagne), dat wordt georganiseerd door Rabobank Westland.

Tijdens deze campagne mogen leden van Rabobank Westland hun stem uitbrengen op de vereniging(en) of stichting(en) die zij een warm hart toedragen. Deze stemmen zijn geld waard. Hoe meer stemmen er op een vereniging of stichting uitgebracht worden, des te meer geld krijgt deze vereniging of stichting. Dit jaar heeft Rabobank Westland een totaalbedrag van € 200.000 te verdelen.

De stemronde dit jaar is van vrijdag 27 september t/m vrijdag 11 oktober 2019.

Ons bestedingsdoel is het vervangen van onze koelhanger. Deze is tijdens ons laatste zomerkamp kapot gegaan. Met uw stem steunt u de Scouting Prins Hendrikgroep.

Hoe gaat dit in z’n werk?
Om te mogen stemmen heeft u een lidmaatschap nodig. Bent u klant bij de Rabobank Westland, maar heeft u nog geen lidmaatschap? Ga dan naar dit formulier om uw lidmaatschap aan te vragen.

Ieder lid mag in totaal 5 stemmen uitbrengen. Daarvan mogen er maximaal 2 stemmen worden uitgebracht op dezelfde vereniging of stichting. Stemmen op de Scouting Prins Hendrikgroep kan op deze pagina.

Het totaal aantal stemmen bepaalt uiteindelijk de hoogte van het sponsorbedrag. Voor de Scouting Prins Hendrikgroep was dit vorig jaar € 658,69!

Wij hopen dat er veel stemmen worden uitgebracht op de Scouting Prins Hendrikgroep.

Namens alle kinderen, leiding en bestuur alvast bedankt voor uw steun.

Sint en PietDe Scouting Prins Hendrikgroep organiseert dit jaar een Sinterklaas en Zwarte Pieten actie.

Bent u voor een bedrijf, winkel of aan huis op zoek naar enthousiaste Sinterklaas en Zwarte Pieten om uw 5 december feest compleet te maken? Dan staan wij zeker voor u klaar op zaterdag 30 november, zondag 1 december, woensdag 4 december en donderdag 5 december.

Voor slechts € 50,-- per 30 minuten kunt u ons team huren. De opbrengst van deze actie zal geheel ten goede komen aan de jeugdleden van Scouting Prins Hendrikgroep.

Ga naar de Sinterklaas en Zwarte Pieten actie

De zomervakantie zit er weer op. Aanstaande zaterdag 7 september begint het nieuwe scoutingseizoen! Dit gebeurt traditiegetrouw door middel van het overvliegen van de oudste kinderen van hun huidige speltak naar hun nieuwe speltak.

De middag zal duren van 13:30 uur tot 16:00 uur, waarbij we de eerste 1 tot 1,5 uur gezamenlijk spellen zullen doen met alle speltakken.

Om 15:00 uur zijn de ouders/verzorgers van de jeugdleden die overvliegen van harte welkom om te komen kijken. Wat we gaan doen, houden wij nog even geheim.

Voor iedereen geldt natuurlijk dat je die dag in je polo met das van je huidige speltak naar de scouting komt.

Voor de jeugdleden die gaan overvliegen, graag de volgende spullen meenemen naar het clubhuis:

• zwemkleding
  • handdoek
  • schoenen die vies en nat mogen worden
  • schone kleding

Mocht u vragen hebben over deze opkomst kunt u contact opnemen met de organisatie van het overvliegen of de leiding van je eigen speltak.

Wij hebben er veel zin in en hopen u en uw kind(eren) op zaterdag 7 september te zien!