juli 2017

Helaas zit het zomerkamp 2017 te Liessel er weer op. Iedereen bedankt voor deze geslaagde week. Wij hopen dat jullie dat ook vinden. Jullie kunnen nu lekker uitrusten en genieten van de zomervakantie. Op zaterdag 26 augustus wordt het nieuwe seizoen geopend met een gezamenlijke opkomst met het traditionele overvliegen. Hier krijgen jullie nog nader bericht over.

We hebben ook dit jaar veel gebruik gemaakt van sociale media als Twitter en Instagram. Alle tweets (met foto's en filmpjes) van het zomerkamp zijn hieronder terug te lezen.

Eerder vanavond was het weer zover, de inpakavond voordat we met z'n allen op zomerkamp gaan. Dit jaar gaan we voor de derde keer naar Liessel (voorheen in 2000 en 2007) naar het terrein van Jong Nederland. Rond 19:00 uur arriveerde de leiding en staf en de jeugdleden een half uur later met hun fiets en bagage. Leiding, staf, jeugdleden en ouders hielpen met het inladen van de vrachtwagen. Naast de fietsen en bagage moesten ook alle palen, tafelbladen, kisten, eten en drinken en nog een heleboel andere spullen de vrachtwagen in. Iedereen weer bedankt voor hun bijdrage hieraan!

Morgen verzamelen we op 10:30 uur op het clubhuis en om 11:00 uur vertrekken we naar Liessel. Volgende week zaterdag 15 juli komen we rond 13:00 uur weer aan in Hoek van Holland.

Net als voorgaande jaren kunt u ons weer volgen via de sociale media. Boven dit nieuwsbericht staat een Twitter feed waarop de groep, de speltakken en staf te volgen zijn (of u kunt naar de de volgende link gaan). Sinds kort zijn er ook een aantal speltakken die op Instagram zitten: Bevers, Welpen, Girl Scouts, Sherows. Ook de groep heeft er eentje.

Het sturen van een mailtje is ook weer mogelijk. Ook de ouderwetse methode door een kaartje te sturen is mogelijk. Dit kan naar Jong Nederland Liessel, Hazeldonkseweg 1b, 5757 SL Liessel. Vermeld wel duidelijk de naam en speltak van uw kind(eren).