september 2014

De zomervakantie zit er (helaas) weer op, de scholen zijn weer begonnen en dus begint de scouting ook weer. We hopen dat jullie een leuke zomervakantie hebben gehad.

Aanstaande zaterdag wordt het nieuwe seizoen geopend waar traditiegetrouw het overvliegen zal plaatsvinden. Het programma zal om 12:00 starten op het clubhuis met het openen waarna we een wandeling maken naar het Fort waar het overvliegen zal plaatsvinden. Rond 15:00 uur hopen we klaar te zijn hiermee en wandelen we terug naar het clubhuis om daar tussen 15:30 uur en 16:00 uur te gaan sluiten.

Voor de scoutingleden die overvliegen (en de anderen wellicht ook) is het verstandig om gemakkelijk zittende kleding aan te doen (wel met uniform). Ouders/verzorgers zijn welkom om vanaf 13:00 uur te komen kijken bij het Fort.

We hopen jullie allemaal te zien tijdens de opening van ons nieuwe seizoen!