oktober 2006

Met de nieuwe site is het nou ook veel gemakkelijker om foto's toe te voegen, vandaar dat er vanaf vandaag veel meer foto reportages op de site komen. Vandaag is de basis gelegd door allemaal oudere foto's op de site te plaatsen, zo staan er foto's van weekendjes, overvliegen, sinterklaas, kerst enz enz. Klik op het kopje foto's of klik even hier.

Afgelopen weekend was het Joti-Jota. Onze groep deed sinds jaren weer eens mee, en dan alleen maar aan de Joti. Voor degene die niet weten wat Joti is: Joti staat voor Jamboree On The Internet, wat inhoud dat een weekend lang scouts over de gehele wereld achter de computer zitten en met elkaar kunnen chatten.

Ja, hij is er eindelijk dan, de vernieuwde website van de Scouting Prins Hendrikgroep! De website heeft een serieuze verbouwing achter de rug en het draait nou op een content management systeem (Drupal voor de kenners) zodat we makkelijker inhoud kunnen toevoegen en wijzigen. Nog niet alle informatie en foto's staan erop, die worden in de komende weken toegevoegd.