oktober 2018

Sint en Piet Ook dit jaar organiseert de Scouting Prins Hendrikgroep een Sinterklaas en Zwarte Pieten actie.

Bent u voor een bedrijf, winkel of aan huis op zoek naar enthousiaste Sinterklaas en Zwarte Pieten om uw 5 december feest compleet te maken? Dan staan wij zeker voor u klaar op zaterdag 1 december, zondag 2 december, dinsdag 4 december en woensdag 5 december.

Voor slechts € 50,-- per 30 minuten kunt u ons team huren. De opbrengst van deze actie zal geheel ten goede komen aan de jeugdleden van Scouting Prins Hendrikgroep.

Ga naar de Sinterklaas en Zwarte Pieten actie

Steun de Scouting Prins Hendrikgroep en stem!Ook dit jaar doet de Scouting Prins Hendrikgroep weer mee met de Rabobank Clubkas Campagne, die wordt georganiseerd door Rabobank Westland.

Tijdens deze campagne mogen leden van Rabobank Westland hun stem uitbrengen op de vereniging(en) of stichting(en) die zij een warm hart toedragen. Deze stemmen zijn geld waard. Hoe meer stemmen er op een vereniging of stichting uitgebracht worden, des te meer geld krijgt deze vereniging of stichting. Dit jaar heeft Rabobank Westland een totaalbedrag van € 200.000 te verdelen.

De stemronde dit jaar is van woensdag 3 oktober t/m maandag 15 oktober 2018.

Met uw stem ondersteunt u de Scouting Prins Hendrikgroep.

Hoe gaat dit in z’n werk?
Als u lid bent van Rabobank Westland dan krijgt u kort vóór de stemronde een unieke code per post waarmee u uw stem kunt uitbrengen. U hoeft u hiervoor niet aan te melden. Ieder lid mag in totaal 5 stemmen uitbrengen. Daarvan mogen er maximaal 2 stemmen worden uitgebracht op dezelfde vereniging of stichting.

Het totaal aantal stemmen bepaalt uiteindelijk de hoogte van het sponsorbedrag. Voor de Scouting Prins Hendrikgroep was dit vorig jaar € 380,77.

Er kan gestemd worden op deze website.

Wij hopen dat er veel stemmen worden uitgebracht op de Scouting Prins Hendrikgroep.

Namens alle kinderen, leiding en bestuur alvast bedankt voor uw steun.