juli 2016

Helaas zit het zomerkamp 2016 te Amersfoort er weer op. Iedereen bedankt voor deze geslaagde week. Wij hopen dat jullie dat ook vinden. Jullie kunnen nu lekker uitrusten en genieten van de zomervakantie. Op zaterdag 27 augustus wordt het nieuwe seizoen geopend met een gezamenlijke opkomst met het traditionele overvliegen. Hier krijgen jullie nog nader bericht over.

Ook dit jaar hebben we veel gebruik gemaakt van Twitter om het thuisfront op de hoogte te houden. Alle tweets (met foto's en filmpjes) van het zomerkamp zijn hieronder terug te lezen.

Vanavond is in De Staat van Stasse op NPO Radio 2 een voicemailbericht van Maarten van de welpen te horen die verteld hoe leuk hij het zomerkamp vond. Dit voicemailbericht zal tussen 20:00 uur en 20:30 uur uitgezonden worden. Deze zal ook na uitzending op de website geplaatst worden.

Update: rond 20:25 uur was Maarten te horen. Klik hier om het fragment te beluisteren.

Wij wensen jullie een fijne zomervakantie en tot de opening van het nieuwe seizoen op zaterdag 27 augustus.

Vanavond was het weer zover, de inpakavond voordat we met z'n allen op zomerkamp gaan. Dit jaar gaan we voor het eerst naar Amersfoort naar het terrein van Scouting Mondriaan. Rond 19:00 uur arriveerde de leiding en de jeugdleden een half uur later met hun fiets en bagage. Leiding, jeugdleden en ouders hielpen met het inladen van de vrachtwagen. Naast de fietsen en bagage moesten ook alle palen, tafelbladen, kisten, eten en drinken en nog een heleboel andere spullen de vrachtwagen in. Iedereen weer bedankt voor hun bijdrage hieraan!

Morgen verzamelen we op 10:45 uur op het clubhuis en om 11:00 uur vertrekken we naar Amersfoort. Volgende week zaterdag 16 juli komen we rond 12:30 uur weer aan in Hoek van Holland.

Ook dit jaar is het weer mogelijk ons te volgen via Twitter. Deze staat hierboven op de voorpagina of je kan naar de volgende link. Het sturen van een mailtje is ook weer mogelijk. Ook de ouderwetse methode door een kaartje te sturen is mogelijk. Dit kan naar Scouting Mondriaan, Gouwestraat 25, 3812 KT Amersfoort. Vermeld wel duidelijk de naam en speltak van uw kind(eren).

Update: het postadres wat in de brief en op de website was vermeld, klopte niet. Dit is gecorrigeerd. We gaan trachten om de post die naar het foutieve adres is gestuurd te onderscheppen.