juli 2010

Het zomerkamp 2010 is alweer anderhalve week geleden tot een eind gekomen. Het was een gezellige en warme week in Veenendaal. Alle foto's en (bijna) alle logboekverslagen van de speltakken kunt u hier rustig terugkijken en nalezen. Ook de kookstaf heeft een logboek bijgehouden.

Na een welverdiende vakantie wordt het nieuwe seizoen geopened op zaterdag 21 augustus met o.a. het traditionele overvliegen.

Bij terugkomst van de kampweek is er zover thans bekend bij een van de leden hoofdluis geconstateerd. We raden iedereen daarom dan ook aan om de kinderen te controleren. Voor verdere informatie kunt u bijvoorbeeld hier terecht.

Nog één nachtje slapen en dan is het weer zover: Zomerkamp! Het thema van dit jaar is een reis rond de wereld.

De vrachtwagen is bijna ingeladenEerder vanavond hebben we de vrachtwagen ingeladen met alle bagage, fietsen, kisten etc. die allemaal mee gaan op kamp. Morgen vertrekken we met de bus om 12:00 uur naar Veenendaal om daar alles op te bouwen. De voorspellingen zijn alleen morgen niet zo goed, maar de rest van de week kan het niet meer stuk.

Ook dit jaar zal er elke dag probeerd worden de website te updaten met foto's en logboekverslagen van de speltakken. Ook kunt u als ouder(s) uw kind(eren) een mailtje sturen. Hier wordt alleen niet op geantwoord. Dit kan via het emailadres vermeld in de brief of via dit formulier.

Naar het Kamp 2010 gedeelte