april 2009

In 2010 bestaat Scouting Nederland 100 jaar en dat gaan we vieren met alle scouts in Nederland! De voorbereidingen voor dit jubileumjaar zijn op dit moment in volle gang.

Ook de Scouting Prins Hendrikgroep heeft 3 ambassadeurs aangesteld die op de hoogte worden gehouden van alle activiteiten tijdens dit jubileumjaar namelijk Piet, Pieter en Tim. Ook zal de groep aan een aantal activiteiten deelnemen.

Voor meer informatie: 100jaar.scouting.nl

Van 17 t/m 19 april hebben de scouts meegedaan aan het Westland Scouting Spektakel 2009. Dit jaar was het thema Fata Morgana. De locatie was dit jaar niet Staelduin in 's Gravenzande, maar Het Kraaiennest vlakbij De Lier.

Helaas gaan de scouts dit jaar niet naar de Landelijke Scouting Wedstrijden (LSW). De Moratii's werden 9e en de Fatii's 12e.

Het verslag van het WSS Weekend valt hier te lezen. De foto's kunnen hier bekeken worden.