maart 2018

De Girl Scouts (meiden tussen 11 en 15 jaar) van de Scouting Prins Hendrikgroep doen elke vrijdagavond tussen 19:00 uur en 21:00 uur leuke activiteiten. Maar om een goed beeld van scouting te krijgen moet je eigenlijk even komen kijken. Daarom organiseren ze aanstaande vrijdag 23 maart een Vriendinnendag.

Iedereen is deze avond welkom. Kom jij ook?

Laat je uitdagen

De jeugdleden van de Scouting Prins Hendrikgroep collecteren deze week (5 t/m 10 maart), samen met Muziekvereniging Rotterdam aan Zee, voor Jantje Beton.

Jantje Beton komt op voor het recht van alle kinderen in Nederland om dagelijks vrij en avontuurlijk buitenspelen en bewegen mogelijk te maken. Met de helft van de opbrengst van de collecte realiseert Jantje Beton samen met kinderen, gemeenten en andere betrokkenen speelbuurten en speelplekken. De andere helft mag de groep zelf besteden.

Alle speltakken zullen tijdens hun opkomst deze week gaan collecteren in de wijken rondom ons clubhuis. Wij hopen op uw steun!

Jantje Beton