Kamp 2013

Van zaterdag 20 t/m zaterdag 27 juli 2013 gaat de Scouting Prins Hendrikgroep op zomerkamp naar Oirschot. Het algemene thema van dit jaar is De Scouting Draait Door, wat alles te maken heeft met Nederlandse televisieprogramma's. De speltakken hebben ieder een eigen thema hierbinnen bedacht.

Oirschot is een stad in de monumentale gemeente Oirschot in Noord-Brabant die verder bestaat uit de kernen Spoordonk, Middelbeers, Oostelbeers en Westelbeers. Deze stad telt 10.500 inwoners en heeft een oude dorpskern met veel monumentale gebouwen.

'De Odulphushoeve'
Het kampeerterrein

Het kampterrein waar we dit jaar gebruik van maken is van de Scouting St. Odulphusgroep en bestaat uit het clubgebouw de Odulphushoeve, waar we de helft van het gebouw van gebruiken. Hier verbleven de binnenspeltakken (bevers, welpen en kabouters), kookstaf en andere stafleden. Verder is er een klein veld en een groot veld waar de buitenspeltakken (boy scouts, girl scouts, sherows en stam) verblijven.

We zullen tijdens het kamp proberen de website elke dag te updaten met foto's en logboekverslagen. We zijn ook te volgen op Twitter (deze staat rechts vermeld).

Het is ook mogelijk een email te sturen naar het kamp. Dit kan via dit formulier. Helaas kunnen we uw bericht niet beantwoorden. Op de ouderwetse manier (via de post) kan ook. Het adres van het clubhuis is:
De Odulphushoeve
Eindhovensedijk 28