juli 2012

Het zomerkamp 2012 in Hoogerheide zit er helaas weer op. Het was een geslaagd kamp, alleen zat het weer niet mee.

Op de kamp 2012 portal zijn de foto's terug te zien (vrijdag en zaterdag volgen binnenkort) en de logboekverslagen van de bevers. De andere speltakken hebben geen logboekverslagen bijgehouden, maar zijn wel actief geweest op Twitter. Alle hun kamp tweets zijn hier terug te lezen.

Wij wensen iedereen een goede vakantie toe en tot ziens op de opening van het nieuwe seizoen op 25 augustus.

KampDe maand juli is begonnen en de zmnervakantie staat voor de deur. De bevers, welpen en kabouters hebben vorige week hun gezamelijke laatste opkomst gehad van het seizoen evenals de buitenspeltakken.

De leiding van alle speltakken heeft gisteren hun speltakkisten ingepakt en alles wat mee moet klaargelegd zodat dit vrijdag tijdens de inpakavond de vrachtwagen in kan.

De dag erop, zaterdag 7 juli, gaan we met z'n allen op zomerkamp naar Hoogerheide waar we gebruik gaan maken van het kampterrein van Scouting Hoogerheide. Het algemene kampthema van dit jaar is Back 2 Basic. We verzamelen op 11:00 uur bij het clubhuis en de bus vertrekt een half uur later richting Hoogerheide. De zaterdag erop komen we rond 13:30 uur terug.

Ook dit jaar is er weer een kamp portal gemaakt op deze website waar we tijdens het kamp trachten om deze dagelijks te updaten met foto's en logboekverslagen. Ook maken we dit jaar weer gebruik van Twitter.

Een mailtje sturen naar uw kind(eren) is dit jaar ook weer mogelijk. We kunnen deze helaas niet beantwoorden. Via de ouderwetse manier (post) is ook mogelijk. Meer informatie hierover op de Kamp 2012 portal.