juli 2009

Bij terugkomst van de kampweek is er zover thans bekend bij een van de leden hoofdluis geconstateerd. We raden iedereen daarom dan ook aan om de kinderen te controleren.
Voor verdere informatie kunt u bijvoorbeeld terecht op: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/kinderen/23836-hoofdluis-bestrijden-hoe-en-met-welke-middelen.html.

Ik hoop dat ik u geen kopzorgen bezorg met dit bericht.
Vriendelijke groet

Jan Braster
Groepsvoorzitter

Het Wilde Westen

Nog 4 dagen te gaan en dan gaan we op kamp in Putten. Dit jaar slapen we op het terrein van Scouting Kon-Tiki. Het thema wat we dit jaar hebben is Het Wilde Westen. Dit jaar gaan er ook 4 mensen van de stam mee op kamp, wat voor het laatst in 2006 was.

Ook dit jaar zal vanaf het kamp de website elke dag worden geupdate met logboekverhalen van de speltakken en foto's. Ook is er de mogelijk uw kind(eren) via dit contactformulier een email te sturen. Vermeld dan wel de naam van uw kind(eren) en het speltak.

Naar Kamp 2009 gedeelte