september 2013

Sinds een tijdje, hebben we ook een heuse scouting app! Hier kunt u de laatste nieuwsberichten van de site lezen, erg handig voor onderweg ;-)

In de toekomst kunnen we deze app ook gebruiken om berichten te verzenden. Belangrijke berichten of herinneringen kunnen dan snel worden verzonden. U ontvangt dan direct een push-bericht op uw telefoon.

Download de scouting app voor zowel Android als iPhone. Na het installeren, zoek u onze groep met "hoek". Bij de instellingen kunt u zichzelf dan aanmelden voor de pushberichten van onze groep.

Op zaterdag 7 september wordt het nieuwe scoutingseizoen geopend. Dit jaar organiseert de Scouting Prins Hendrikgroep een open dag voor iedereen die wil weten wat je bij de Scouting nu allemaal precies doet. Er zullen deze middag diverse activiteiten plaatsvinden op ons terrein. Iedereen is tussen 13:00 uur en 15:00 uur welkom aan de Harwichweg 205 in Hoek van Holland om te kijken, vragen te stellen en Scouting te ervaren!

Laat je uitdagen!

Traditioneel bij de opening van het nieuwe scoutingseizoen is het overvliegen waarbij de oudste kinderen overvliegen naar hun nieuwe speltak. Dit vindt plaats vanaf 15:00 uur.