november 2010

Afgelopen weekend hebben de Senior Scouts meegedaan met de Trail in het Delftland. Dit was in de avond en nacht van zaterdag op zondag. De meesten vonden het een geslaagd weekend, ondanks de regen en weinig slaap. Hieronder de uitslag, er deden 21 teams mee:

• Jens Rovers (Jens, Wouter, Jessie, Emma, Else en Melicia) zijn op de 4e plaats geëindigd met 114 punten;
  • Ramona's Criminelen (Ramona, Guilan, Daan, Monika en Kimberly) zijn op de 14e plaats geëindigd met 52 punten.

Wij feliciteren de Ashanti groep met het winnen van de Trail en bedanken de organisatie voor het organiseren. De volledige uitslag staat op de website van het Doe-Team. Hopelijk komen daar binnenkort ook foto's op te staan.

PartytentHet afgelopen zomerkamp in Veenendaal heeft de Scouting Prins Hendrikgroep een nieuwe partytent in gebruik genomen. De aankoop van deze partytent is mede tot stand gekomen door sponsoring van vier bedrijven waaronder Portalume aluminium raam-, deur- en geveltechnieken uit Kwintsheul en Technisch installatiebedrijf Schwagermann uit ‘s-Gravenzande. De Scouting Prins Hendrikgroep is heel blij met deze gift.

Schwagermann Portalume