januari 2020

Op 31 december 2019, oudejaarsdag, heeft de Scouting Prins Hendrikgroep op het Brinkplein de jaarlijkse oliebollenactie afgesloten met de losse verkoop van oliebollen en appelbeignets. Degene die tijdens de voorverkoop eerder deze maand bij de jeugdleden oliebollen hadden gekocht, konden deze tussen 09:00 uur en 14:00 uur afhalen bij ons kraampje op het Brinkplein. Ook dit jaar konden bedrijven via de website oliebollen en appelbeignets bestellen en deze werden dan door ons bezorgd.

Oliebollenactie 2019

Er zijn dit jaar 3330 oliebollen en 750 appelbeignets verkocht. De opbrengst van deze actie gaat naar de groep. Bedankt voor uw steun.

Wederom veel dank aan Bakkerij Vreugenhil uit Maasdijk voor het bakken van de overheerlijke oliebollen en appelbeignets!

De leden, leiding en bestuur van de Scouting Prins Hendrikgroep wensen u een scoutingvol 2020 toe!