juli 2019

Helaas zit het zomerkamp 2019 te Hoogerheide er weer op. Ondanks het warme weer hebben wij met elkaar een top week gehad! Handelsonderneming A.C. van der Knijff BV heeft de vrachtwagen van S. van Holstein Transport gesponsord, zodat we alle spullen konden meenemen op zomerkamp in Hoogerheide. Sander bedankt voor het rijden! Wij willen hierbij iedereen bedanken voor het mogelijk maken van een top kamp.

Zomerkamp 2019 - Groepsfoto vrachtwagen

Op zaterdag 7 september wordt het scouting seizoen 2019 - 2020 geopend met een gezamenlijke opkomst met het traditionele overvliegen. Hier krijgen jullie nog nader bericht over.

Ook dit jaar hebben we veel gebruik gemaakt van de sociale media zoals Twitter en Instagram. Alle tweets (met foto's en filmpjes) van het zomerkamp zijn hieronder terug te lezen.

Eerder vanavond was het weer zover, de inpakavond voordat we met z'n allen op zomerkamp gaan. Dit jaar gaan we naar Hoogerheide, waar we twee keer eerder zijn geweest, in 2001 en 2012. We kamperen daar op het terrein van Scouting Hoogerheide.

Rond 19:00 uur arriveerde de leiding en staf en de jeugdleden een half uur later met hun fiets en bagage. Leiding, staf, jeugdleden en ouders hielpen met het inladen van de vrachtwagen. Naast de fietsen en bagage moesten ook alle tafelbladen, kisten, eten en drinken en nog een heleboel andere spullen de vrachtwagen in. Iedereen weer bedankt voor hun bijdrage hieraan!

Zomerkamp 2019 - Inpakavond

Morgen verzamelen we op 10:30 uur op het clubhuis en om 11:00 uur vertrekken we naar Hoogerheide. Volgende week zaterdag 27 juli komen we rond 13:00 uur weer aan in Hoek van Holland.

Net als voorgaande jaren kunt u ons weer volgen via de sociale media. Boven dit nieuwsbericht staat een Twitter feed waarop de groep, de speltakken en staf te volgen zijn (of u kunt naar de volgende link gaan). Ook zijn we actief via Instagram.

Het sturen van een mailtje is ook weer mogelijk. Ook de ouderwetse methode door een kaartje te sturen is mogelijk. Dit kan naar Scouting Hoogerheide, Kooiweg 30, 4631 SZ Hoogerheide. Vermeld wel duidelijk de naam en speltak van uw kind(eren).

Zomerkamp 2019 - Inpakavond

Vrachtwagen S. van Holstein Transport

We hebben een vrachtwagen voor het aankomende zomerkamp!

Handelsonderneming A.C. van der Knijff BV zal de vrachtwagen van S. van Holstein Transport sponsoren zodat we alle spullen kunnen meenemen op zomerkamp in Hoogerheide.

Hierbij willen wij iedereen bedanken!

Het groepsbestuur
Scouting Prins Hendrikgroep