Clubhuis

De Scouting Prins Hendrikgroep heeft de beschikking over een clubhuis gevestigd in het wandel- en sportgebied De Rondgang. Dit gebied ligt op loopafstand van het centrum van Hoek van Holland en het natuurgebied de "Hoekse Bosjes".

Met de bouw van dit clubhuis werd begonnen in oktober 2007. In september 2008 is het clubhuis in gebruik genomen. Op de begane grond zijn er drie lokalen, een grote keuken en ruime sanitaire voorzieningen (ook voor minder validen). De lokalen hebben ongeveer een gelijke afmeting en kunnen elk (slaap)plaats bieden aan ongeveer 20 personen.

Centrale hal Beverlokaal Kabouterlokaal Welpenlokaal
Keuken Keuken Sanitair (voor heren en dames) Douches

De 1e etage wordt momenteel verbouwd zodat wij in de toekomst twee grote ruimtes en een leidinghok (wordt niet verhuurd) tot onze beschikking hebben. Voor deze verdieping is nog geen gebruikersvergunning afgegeven en mag dus niet gebruikt worden.

Terrein Terrein Terrein Kampvuurkuil

Mede door het eigen gebruik van het clubhuis is dit thans meer geschikt voor verhuur aan kleine groepen voor ‘korte’ weekeinden.

Het tarief voor het huren van het clubhuis bedraagt voor Scouting leden € 7,00 per persoon per nacht en € 9,00 per persoon per nacht voor niet-Scouting leden. De minimum huurperiode is 1 nacht met een minimum aantal van 25 personen.

Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met de verhuurder via het contactformulier.

Ons clubhuis is gevestigd aan:

Harwichweg 205
3151 BP Hoek van Holland