juli 2013

Helaas zit het na een warme week weer op: het zomerkamp 2013 in Oirschot is afgelopen. We hopen dat jullie een leuke week hebben gehad en rust lekker uit in de vakantie. Op 7 september wordt het nieuwe seizoen geopend met het tradionele overvliegen, maar daar krijgen jullie nog bericht over.

Groepsfoto Zomerkamp 2013
Groepsfoto Zomerkamp 2013 Oirschot

Dit jaar hebben we veel gebruik gemaakt van Twitter om het thuisfront op de hoogte te houden. Maar er zijn natuurlijk ook foto's gemaakt. Deze komen binnenkort op de website te staan, maar de website wordt eerst onder handen genomen en voorzien van een likje verf en de inhoud wordt onder de loop genomen.

Fijne zomervakantie en tot de opening van het nieuwe seizoen!

KampWij zijn tot 27 juli op zomerkamp in Oirschot! Wij zijn te volgen via de speciale Kamp 2013 pagina en via Twitter (deze staat rechts vermeld).

Het versturen van een email naar het kamp kan via dit formulier.

Vanavond was het dan zover, de inpakavond voordat we op zomerkamp gaan naar Oirschot. De leiding arriveerde op het clubhuis rond 19:00 uur en de jeugdleden een half uur later met hun fiets en bagage. Leiding, jeugleden en ouders hielpen met het inladen van de vrachtwagen. Naast de fietsen en bagage moesten ook alle palen, tafelbladen, kisten en nog een heleboel andere spullen de vrachtwagen in. Iedereen bedankt voor hun bijdrage hieraan!

Inladen van de vrachtwagen tijdens de inpakavond

Morgen is het om 11:30 uur verzamelen op het clubhuis en om 12:00 uur gaan we op weg naar Oirschot! Voor de ouders en anderen die thuis blijven, jullie kunnen ons ook dit jaar weer volgen via de speciale Kamp 2013 pagina die we elke dag proberen te updaten en via Twitter (deze staat rechts vermeld). Ook is het versturen van een mailtje dit jaar mogelijk.