maart 2008

Afgelopen paasweekend waren een aantal van de scouts op HIT. Alleen het weer speelde niet echt mee. Sneeuw, hagel en wind zorgde voor een van de koudste Paasweekenden ooit. Het Jeugdjournaal bezocht een groep in Hilversum, waar ook een aantal van onze scouts kampeerden. Het stukje kan je terugkijken door op meer lezen te klikken.

Ook dit jaar deden we als groep weer mee met de cyberhike! Lees verder als je het verslag hiervan wilt lezen. Wil je alleen de foto's zien, dan kan je hier klikken.

Voor de mensen die (nog) niet weten wat de cyberhike precies is zal ik het eerst nog even uitleggen. Als je dit al weet hoef je dit natuurlijk niet te lezen. Maar ik zal je ook echt niet tegenhouden al doe je het wel;).
Het internet op het clubhuis werd ook dit jaar weer geregeld door Westwireless (www.westwireless.nl).