augustus 2023

De scholen zijn weer begonnen en de zomervakantie zit er dus weer op. Aanstaande zaterdag 26 augustus begint het nieuwe scoutingseizoen! Dit gebeurt traditiegetrouw door middel van het overvliegen van de oudste kinderen van hun huidige speltak naar hun nieuwe speltak.

De middag zal duren van 14:00 uur tot 16:00 uur, waarbij we het eerste uur een gezamenlijk spel zullen doen met alle speltakken.

Om 15:00 uur gaan we starten met het overvliegen. De ouders van de kinderen die overvliegen zijn natuurlijk van harte welkom om hierbij te komen kijken! Het overvliegen zal dit jaar plaatsvinden op ons eigen terrein.

Wat we precies gaan doen, dat houden we nu nog geheim! Maar het belooft een leuke middag te worden.

Voor iedereen geldt natuurlijk dat je die dag in je polo met das van je huidige speltak naar de scouting komt. Voor de overvliegers is het handig om een setje droge/schone kleding en een handdoek mee te nemen.

Mocht u vragen hebben over deze opkomst kunt u contact opnemen met de organisatie van het overvliegen of de leiding van je eigen speltak. We hopen iedereen te zien op zaterdag 26 augustus! Wij hebben er weer zin in!