oktober 2020

De Scouting Prins Hendrikgroep organiseert dit jaar een Sinterklaas en Pieten actie, maar anders dan anders. Vanwege COVID-19 worden het geen huisbezoeken vanwege de veiligheid van uw en ons, maar willen wij graag op verzoek videoboodschappen opnemen.

Bent u voor een bedrijf, winkel of voor thuis op zoek naar een videoboodschap met een enthousiaste Sinterklaas en Pieten om uw 5 december feest compleet te maken?

Voor slechts €10 kunt u van ons een videoboodschap verwachten. De opbrengst van deze actie zal geheel ten goede komen aan de jeugdleden van Scouting Prins Hendrikgroep.

Wilt u een videoboodschap of meer informatie? Mail dan naar sint@scoutinghoekvanholland.nl.

U heeft tot en met 29 november om u op te geven, omdat wij de videoboodschappen natuurlijk ook moeten bewerken.
In de mail kunt u eventuele wensen opgeven, een verhaaltje over de kinderen meesturen, dag dat u de boodschap wilt hebben of vragen stellen.

Hopelijk tot gauw via een virtuele groet.

Rabo ClubSupportOok dit jaar doet de Scouting Prins Hendrikgroep weer mee met Rabo Clubsupport (voorheen Rabobank Clubkas Campagne), dat wordt georganiseerd door Rabobank Westland.

Tijdens deze campagne mogen leden van Rabobank Westland hun stem uitbrengen op de vereniging(en) of stichting(en) die zij een warm hart toedragen. Deze stemmen zijn geld waard. Hoe meer stemmen er op een vereniging of stichting uitgebracht worden, des te meer geld krijgt deze vereniging of stichting. Dit jaar heeft Rabobank Westland een totaalbedrag van € 300.000 te verdelen.

De stemronde dit jaar is van maandag 5 t/m zondag 25 oktober 2020.

Ons bestedingsdoel is het bouwen van een palenhok op ons terrein om onze palen veilig en gezond op te bergen zodat we deze kunnen gebruiken om mooie constructies te bouwen met onze jeugdleden. Met uw stem steunt u de Scouting Prins Hendrikgroep.

Hoe gaat dit in z’n werk?
Om te mogen stemmen dient u over een betaalrekening te beschikken bij de Rabobank en lid te zijn. U kunt uw lidmaatschap regelen in de Rabo App of online op www.rabobank.nl/clubsupport.

Ieder lid mag in totaal 5 stemmen uitbrengen. Daarvan mogen er maximaal 2 stemmen worden uitgebracht op dezelfde vereniging of stichting. Stemmen op de Scouting Prins Hendrikgroep kan op deze pagina.

Het totaal aantal stemmen bepaalt uiteindelijk de hoogte van het sponsorbedrag. Voor de Scouting Prins Hendrikgroep was dit vorig jaar € 521,34!

Wij hopen dat er veel stemmen worden uitgebracht op de Scouting Prins Hendrikgroep.

Namens alle kinderen, leiding en bestuur alvast bedankt voor uw steun.