december 2012

OliebollenVandaag, op oudejaarsdag, heeft de Scouting Prins Hendrikgroep op het Brinkplein de jaarlijkse oliebollenactie afgesloten met de losse verkoop van oliebollen en appelbeignets. Degene die tijdens de voorverkoop bij de jeugdleden oliebollen hadden gekocht, konden deze vandaag tussen 09:00 uur en 15:00 uur afhalen bij ons kraampje op het Brinkplein. Nieuw dit jaar was de mogelijkheid (voor bedrijven) om via internet de bestelling door te geven. Deze werd dan thuisbezorgd door ons.

Dit jaar zijn er ongeveer 4.300 oliebollen en 500 appelbeignets verkocht. Hiervan gaat de opbrengst naar onze groep.

Met dank aan Bakkerij Vreugenhil uit Maasdijk voor het bakken van de overheerlijke oliebollen en appelbeignets.

De leiding en bestuur van de Scouting Prins Hendrikgroep
wenst iedereen een fijne jaarwisseling en een gelukkig 2013!