december 2019

Bakkerij VreugdenhilSinterklaas is het land weer uit en we maken ons op voor kerst en oud en nieuw. Het is weer tijd voor de traditionele oliebollenactie van de Scouting Prins Hendrikgroep. Ook dit jaar hebben we Bakkerij Vreugdenhil uit Maasdijk bereid gevonden om de oliebollen vers voor ons te bakken, dus de kwaliteit is gegarandeerd!

Van vrijdag 6 t/m zondag 22 december komen de jeugdleden met hun bestelformulier langs de deuren om oliebollen te verkopen. Er is keuze tussen 5 oliebollen voor € 5,50 en 10 oliebollen voor € 10,50. Na betaling ontvangt u van het jeugdlid een tegoedbon en met deze tegoedbon kunt u op dinsdag 31 december tussen 09:00 en 14:00 uur de oliebollen ophalen bij de stand op het Brinkplein.

We verkopen deze dag ook oliebollen (ook zonder krenten) en appelbeignets.

OliebollenSinds een aantal jaar benaderen we ook bedrijven voor onze oliebollenactie. Bedrijven in de buurt van Hoek van Holland hebben een email ontvangen waarin wij informatie geven over de oliebollenactie en hoe deze heerlijke oliebollen en appelbeignets besteld kunnen worden.

Heeft u een bedrijf maar deze email niet ontvangen? Dan kunt u de informatie hier teruglezen. U kunt via dit bestelformulier een bestelling plaatsen.

Alvast bedankt voor uw steun.