november 2021

Sint en PietDe Scouting Prins Hendrikgroep organiseert dit jaar een Sinterklaas en Pieten actie. Wij bieden dit jaar huisbezoeken aan, maar afhankelijk van de COVID-regels. Ook bieden wij dit jaar weer videoboodschappen aan.

Bent u voor een bedrijf, winkel of voor thuis op zoek naar een videoboodschap of een huisbezoek met een enthousiaste Sinterklaas en Pieten om uw 5 december feest compleet te maken?

Voor slechts €17,50 kunt u van ons een videoboodschap verwachten. En voor €50,– voor 30 min kunt u een huisbezoek verwachten. Wij kunnen langskomen op 3, 4 of 5 december.
De opbrengst van deze actie zal geheel ten goede komen aan de jeugdleden van de Scouting Prins Hendrikgroep.

Wilt u een videoboodschap, een huisbezoek of meer informatie? Mail dan naar sint@scoutinghoekvanholland.nl.

U heeft tot en met 21 november om u op te geven, omdat wij de videoboodschappen natuurlijk ook moeten bewerken. U heeft tot 27 november om zich op te geven voor een huisbezoek. In de mail kunt u eventuele wensen opgeven, een verhaaltje over de kinderen meesturen, de dag doorgeven dat u de boodschap wilt hebben of vragen stellen.

Hopelijk tot gauw!