mei 2022

Wij gaan met Scouting Prins Hendrikgroep uit Hoek van Holland ieder jaar met de gehele groep een week lang met elkaar op scoutingkamp.

Ook dit jaar staat het weer op de planning om met de gehele groep op kamp te gaan. We gaan naar Scouting Kon-tiki in Putten. De buitenspeltakken overnachten buiten op het terrein en de binnenspeltakken overnachten binnen in de slaapzalen. Tijdens dit kamp staan verschillende activiteiten op het programma, maar er moet natuurlijk ook gegeten worden.

Om het kamp zo toegankelijk mogelijk voor iedereen te houden, proberen we de kosten altijd zo laag mogelijk te houden. Om dit voor elkaar te krijgen, doen we graag een beroep op u!
Wij zijn namelijk op zoek naar sponsoren die ons bijvoorbeeld fruit en groente kunnen schenken. Of misschien bent of kent u wel iemand die werkt bij een busmaatschappij die wellicht iets voor ons kan betekenen.

Als blijk van onze waardering geven wij een stukje PR terug en maken wij voor uw bedrijf extra reclame op onze socials. Onze dank zal erg groot zijn!

Kunt u iets voor ons betekenen? Of heeft u misschien een ander idee waar wij iets mee kunnen?
Stuur dan een berichtje naar het groepsbestuur.

Alvast heel erg bedankt.

Groetjes,