juli 2015

Het zomerkamp 2015 te Putten zit er helaas weer op. Iedereen bedankt voor deze geslaagde week. Wij hopen dat jullie dat ook vinden. Jullie kunnen nu lekker uitrusten en genieten van de zomervakantie. Op zaterdag 29 augustus wordt het nieuwe seizoen geopend met een gezamenlijke opkomst met het traditionele overvliegen. Hier krijgen jullie nog nader bericht over.

Ook dit jaar hebben we veel gebruik gemaakt van Twitter om het thuisfront op de hoogte te houden. Alle tweets van het zomerkamp zijn hier terug te lezen. Daarnaast zijn er ook veel foto's gemaakt. Deze komen binnenkort op de website te staan.

Wij wensen jullie een fijne zomervakantie en tot de opening van het nieuwe seizoen op zaterdag 29 augustus.

Het was vanavond weer zover, de inpakavond voordat we met z'n allen op zomerkamp gaan. Dit jaar naar Putten waar we voor het laatst in 2009 waren. De leiding arriveerde op het clubhuis rond 19:00 uur en de jeugdleden een half uur later met hun fiets en bagage. Leiding, jeugdleden en ouders hielpen met het inladen van de vrachtwagen. Naast de fietsen en bagage moesten ook alle palen, tafelbladen, kisten en nog een heleboel andere spullen de vrachtwagen in. Iedereen weer bedankt voor hun bijdrage hieraan!

Inpakken

Morgen verzamelen we op 10:15 uur op het clubhuis om een half uur later te vertrekken naar Putten. De zaterdag daarop komen we rond 13:00 uur weer aan in Hoek van Holland.

Ook dit jaar is het weer mogelijk ons te volgen via Twitter. Deze staat hierboven op de voorpagina of je kan naar de volgende link. Het sturen van een mailtje is ook weer mogelijk. Ook de ouderwetse methode door een kaartje te sturen is mogelijk. Dit kan naar Scouting Kon-Tiki, Garderenseweg 144-B, 3881 NC Putten. Vermeld wel duidelijk de naam en speltak van uw kind(eren).

Alles zit erin!