september 2008

Na de ingebruikname van het nieuwe clubhuis vorige week kan de website niet achterblijven en heeft het een totaal nieuwe vormgeving gekregen. Met deze nieuwe vormgeving willen we ook de website meer actualiseren door meer nieuws, foto's en nieuwe informatie te plaatsen. Ik hoop dat jullie de nieuwe vormgeving mooi vinden. Laat graag een reactie achter.

Op 13 september 2008 was het dan zover, de officiële opening van het nieuwe clubhuis. Na een lange periode van onderhandelingen bij diverse instanties begon de bouw op het voormalige voetbalveld op 1 oktober 2007. Dit ging niet zonder slag of stoot. Zelfs op het laatste moment, aangezien een dag voor de opening er een gebruiksvergunning is verleend aan de groep.

Het heeft een tijdje geduurd, maar het resultaat mag er wezen, ons nieuwe clubhuis! Over minder dan 2 dagen wordt hij dan 'officieel' geopend! De leden van de Prins Hendrikgroep hebben de laatste maanden hard gewerkt om het nieuwe clubhuis gereed te maken voor gebruik. Dit kon niet zonder de hulp van sponsers. Klik hier om de lijst van sponsors te bekijken. Lees verder voor het programma van deze dag.

Het programma voor deze feestelijke dag is als volgt.
12:00 uur : Vossenjacht in het dorp
14:30 uur: Overvliegen
16:00 uur: Verzamelen nieuw clubhuis voor hapje en drankje
16:30 uur: 'Officiële' opening nieuw clubhuis!
17:00 uur: Reünie oud-leiding en -bestuursleden