maart 2014

Dit jaar doet de Scouting Prins Hendrikgroep weer mee aan de Rabobank Clubkas CampagneRabobank Clubkas Campagne welke wordt georganiseerd door Rabobank Westland.

Bij de Rabobank Clubkas Campagne bepalen de leden van Rabobank Westland via deze website welke verenigingen en stichtingen een sponsorbedrag van Rabobank Westland mogen ontvangen. Hiervoor krijgt ieder lid vijf stemmen. U mag maximaal twee stemmen uitbrengen op dezelfde club. Een voorbeeld: uw (klein)dochter/zoon is lid van de Scouting Prins Hendrikgroep en uw (klein)zoon/dochter doet fanatiek aan voetbal. Dan geeft u beide clubs twee stemmen. De overgebleven stem geeft u aan een andere vereniging of stichting die volgens u wel een sponsorbijdrage kan gebruiken. Hoe meer stemmen wij krijgen, des te meer geld wij krijgen.

Er kan gestemd worden op deze website van 3 t/m 16 maart. Doe mee en steun de Scouting Prins Hendrikgroep!

Deel uw ideeën om stemmen te werven via Twitter met #rabockc. Het leukste idee verdient een extra donatie van € 250 voor de clubkas. Het winnende idee wordt tijdens de afsluitende avond bekend gemaakt. De ideeën worden ook op Facebook geplaatst ter inspiratie.

Namens alle kinderen, leiding en bestuur alvast bedankt.