Kamp 2010

Van 3 t/m 10 juli 2010 was de Scouting Prins Hendrikgroep op kamp in Veenendaal. Het thema van dit jaar was een reis rond de wereld.

Veenendaal is een stad in de provincie Utrecht met ongeveer 60.000 inwoners en ligt gelegen aan de Utrechtse Heuvelrug en de Gelderse Vallei.

Het Zwervershonk

Het kampterrein waar we dit jaar hebben gebruikt is van Scoutinggroep De Zwervers en ligt aan de rand van Veenendaal en het Prattenburgse bos. Het terrein bestaat uit 1 groot clubhuis genaamd "Het Zwervershonk" en een groot veld. Binnen slapen de binnenspeltakken (bevers, welpen en kabouters) en buiten op het veld de buitenspeltakken (junior scouts, senior scouts en sherows).

Hieronder kunt u alle logboekverslagen teruglezen en een selectie van foto's bekijken die zijn gemaakt tijdens het kamp.