maart 2011

Jantje BetonEen paar weken geleden heeft de Prins Hendrikgroep weer gecollecteerd voor Jantje Beton. Deze zet zich voor meer en betere buitenspelplaatsen voor kinderen. Van de opbrengst die de groep binnenhaalt, mogen we de helft zelf besteden.

De Sherows hadden de aftrap op woensdagavond, gevolgd door de Senior Scouts op donderdagavond en de Junior Scouts op vrijdagavond. Zaterdagochtend waren de Bevers en de Welpen aan de beurt en 's middags de Kabouters. Ook de mensen uit het bestuur hebben nog een stuk gelopen.

De totale opbrengst van dit jaar is: € 632,16. Hiervan is dus de helft voor de groep wat we goed kunnen gebruiken.

Rabobank Clubkas CampagneDe Scouting Prins Hendrikgroep doet dit jaar voor het eerst mee aan de Rabobank Clubkas Campagne.

Bij de Rabobank Clubkas Campagne bepalen de leden van Rabobank Westland via deze website welke verenigingen en stichtingen een sponsorbedrag van ons ontvangen. Hiervoor krijgt ieder lid vijf stemmen. U mag maximaal twee stemmen uitbrengen op dezelfde club. Een voorbeeld: uw (klein)dochter/zoon is lid van Scouting Hoek van Holland en uw (klein)zoon/dochter doet fanatiek aan voetbal. Dan geeft u beide clubs twee stemmen. De overgebleven stem geeft u aan een andere vereniging of stichting die volgens u wel een sponsorbijdrage kan gebruiken.

Er kan gestemd worden op deze website van 7 t/m 20 maart. Doe mee en steun de Scouting Prins Hendrikgroep! We kunnen deze bijdrage hard gebruiken voor het afbouwen van de 1e etage van ons clubhuis.

Namens alle kinderen, leiding en bestuur alvast bedankt.