augustus 2012

ScoutsNa overleg binnen de Scouting Prins Hendrikgroep is besloten om de huidige opzet van de Junior Scouts en Senior Scouts aan te passen. Vanaf 31 augustus gaan we met een nieuwe opzet van start: de jongens en meisjes van 11 t/m 15 jaar draaien gescheiden. Deze nieuwe speltakken draaien beide op vrijdagavond van 19:00 uur tot 21:00 uur.

De zomervakantie zit er (helaas) voor bijna iedereen alweer op en jullie moeten dan weer naar school. Ook de scouting begint weer met traditioneel de opening van het seizoen.

Op zaterdag 25 augustus openen we het scoutingseizoen met een gezamelijke opkomst. Deze start om 13:00 uur met een gezamelijk spel in het dorp. Daarna vetrekken we rond 15:00 uur naar de vijfer in het bos met de witte brug (ook wel de pannekoekvijver genoemd) waar het overvliegen zal gaan plaatsvinden. De kinderen die gaan overvliegen zijn op de hoogte gebracht door hun leiding en worden geadviseerd om in oude kleiding te komen (wel compleet uniform!) en schone kleiding en een handdoek mee te nemen.
Ouders zijn van harte welkom om te komen kijken.

Rond 16:30 uur wordt de middag dan afgesloten.