Steun de groep met Rabo ClubSupport

Rabo ClubSupport Ook dit jaar doet de Scouting Prins Hendrikgroep weer mee met Rabo ClubSupport, die wordt georganiseerd door Rabobank Westland.

Tijdens de looptijd van de Rabo ClubSupport mogen leden van Rabobank Westland hun stem uitbrengen op de vereniging(en) of stichting(en) die zij een warm hart toedragen. Deze stemmen zijn geld waard. Hoe meer stemmen er op een vereniging of stichting uitgebracht worden, des te meer geld deze vereniging of stichting krijgt. De Rabobank Westland maakt ieder jaar een x bedrag vrij om deze te verdelen over de vereniging(en) of stichting(en).

De stemronde dit jaar is van maandag 5 september t/m dinsdag 27 september 2022.

Met uw stem ondersteunt u de Scouting Prins Hendrikgroep.

Hoe gaat dit in z’n werk?
Als u lid bent van de Rabobank Westland, kunt u in loggen in de app of op de website van de Rabobank en via 'Zelf regelen' en vervolgens 'Mijn Lidmaatschap' klikken op Rabo ClubSupport. Let op! U dient dus wel lid te zijn van de Rabobank. Voorheen werd er gestemd via een stemcode die ieder lid van te voren ontving, dit is nu niet meer het geval.

Ieder lid mag in totaal 3 stemmen uitbrengen. Daarvan mag er maximaal 1 stem worden uitgebracht op dezelfde vereniging of stichting.

Het totaal aantal stemmen bepaalt uiteindelijk de hoogte van het sponsorbedrag. Voor de Scouting Prins Hendrikgroep was dit vorig jaar € 880,72. We gaan dit jaar natuurlijk voor een hoger bedrag! Wij hopen dat er veel stemmen worden uitgebracht op de Scouting Prins Hendrikgroep.

Namens alle kinderen, leiding en bestuur alvast bedankt voor uw steun.

Reactie toevoegen