Zaterdag 7 september opening seizoen met het overvliegen

De zomervakantie zit er weer op. Aanstaande zaterdag 7 september begint het nieuwe scoutingseizoen! Dit gebeurt traditiegetrouw door middel van het overvliegen van de oudste kinderen van hun huidige speltak naar hun nieuwe speltak.

De middag zal duren van 13:30 uur tot 16:00 uur, waarbij we de eerste 1 tot 1,5 uur gezamenlijk spellen zullen doen met alle speltakken.

Om 15:00 uur zijn de ouders/verzorgers van de jeugdleden die overvliegen van harte welkom om te komen kijken. Wat we gaan doen, houden wij nog even geheim.

Voor iedereen geldt natuurlijk dat je die dag in je polo met das van je huidige speltak naar de scouting komt.

Voor de jeugdleden die gaan overvliegen, graag de volgende spullen meenemen naar het clubhuis:

• zwemkleding
  • handdoek
  • schoenen die vies en nat mogen worden
  • schone kleding

Mocht u vragen hebben over deze opkomst kunt u contact opnemen met de organisatie van het overvliegen of de leiding van je eigen speltak.

Wij hebben er veel zin in en hopen u en uw kind(eren) op zaterdag 7 september te zien!

Reactie toevoegen